داود مهابادی، عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: امیدواریم کمیته داوران در انتخاب قاضی دیدارهای حساس، دقت کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

وی اضافه کرد: بازی سختی مقابل گل ریحان البرز داشتیم چرا که آنها بازیکنان بسیار خوب و پُر مهره‌ای در اختیار دارند و در نیمه نخست این دیدار هر 2 تیم با شناختی که از یکدیگر داشتند با احتیاط بازی کردند.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: در نیمه دوم روان‌تر بازی کردیم و از کناره‌ها صاحب چندین موقعیت گلزنی شدیم که با بی دقتی از دست رفت.

مهابادی افزود: از تلاش بازیکنانم و به ویژه تماشاگران که سنگ تمام گذاشتند، سپاسگزارم و باید تلاش کنیم در ادامه بازی‌ها که آنها نیز دشوار است همچنان به عنوان مدعی باقی بمانیم.

سرمربی تیم شهید سپاسی شیراز بیان کرد: هم در بازی‌های خارج از خانه و هم داخل خانه باید خوب بازی کنیم که این امر تا کنون محقق شده است.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و گل ریحان البرز، عصر چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

 در پایان هفته دهم با توجه به پیروزی تیم نود ارومیه، این تیم هم ۲۱ امتیازی شد اما فجریها با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل بهتر همچنان صدر جدول را حفظ کرده‌اند، تیم‌های مس رفسنجان و گل ریحان البرز هم با ۱۹ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

تیم‌های شهرداری تبریز و ملوان انزلی که روزگاری در لیگ برتر حضور داشتند هم اینک با چهار و ۲ امتیاز در رده هفدهم و هجدهم لیگ دسته یک کشور قرار دارند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.