مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس روز دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران رویکردهای اتخاذ شده برای دستیابی به  هدف مهم کاهش اوج مصرف و عبور از تابستان امسال بدون قطع برق خانگی را تشریح کرد و افزود: با اتخاذ تدبیر یاد شده و ۲۴ مرداد ماه تابستان امسال از نقطه اوج مصرف ۳۲۹۱ مگاواتی عبور کردیم ، این میزان مصرف هر چند نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد اما بدون قطع برق خانگی تجربه شده است.

مهندس عبدالعزیز کریمی با تاکید بر اینکه هیچ شهری در استان فارس از برق محروم نیست، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و همکاری مردم در تابستان سال جاری کمترین خاموشی تابستان را در سایر بخش‌ها نیز پشت سر گذاشتیم.

کریمی مدیر عامل برق منطقه‌ای فارس : فارس از اوج مصرف ۳۲۹۱ مگاواتی امسال بدون خاموشی خانگی گذشت 

وی از صرفه جویی ۷۳۵ مگاواتی در تابستان امسال خبر داد و گفت: این میزان صرفه جویی مصرف برق بخش مهمی از صرفه جویی ۳۵۰۰ مگاواتی در سطح کشور است ، در صورتیکه همین مقدار صرفه جویی برق در استان فارس محقق نمی شد دهها پست و ترانسفورماتور و بخش قابل توجهی از ظرفیت تولید باید ایجاد می شد تا بتواند مقدار یاد شده را تولید کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با گرامیداشت هفته دولت گفت:  امسال، ٢٦ عنوان پروژه برقی در استان‌های فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت با اعتبار ١٧٠ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومانی به بهره‌برداری رسید.

 کریمی  بیان کرد: ١٦ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح در استان فارس و مابقی در استان بوشهر واقع شده است.

وی افتتاح خط ۱۳۲ کیلو ولت عسلویه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خط ۱۳۲ کیلو ولت کنگان  ۲ با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، خط ۶۶ کیلو ولت ششده ۲ در شهرستان فسا با اعتبار ۲ میلیارد تومان، افزایش ظرفیت خط هادی ۶۶ کیلو ولت دهنو بابا حاجی با اعتبار ۳ میلیارد تومان، اتصال خط ۶۶ کیلو ولت پست ۲۳۰ لار با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان، بازسازی پایه H خط ۶۶ کیلو ولت لار با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان و سیم کشی فیبر نوری خط ۱۳۲ کیلوولت کنگان_ عسلویه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان را  از جمله طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت اعلام کرد.

رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.