منبع: توییتر

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، ماجراهای مربوط به نشستن «ایوانکا» دختر «دونالد ترامپ» روی صندلی رئیس جمهور آمریکا در یکی از نشست های گروه 20 همچنان ادامه دارد.

این ماجراها، دستمایه جدال کلامی ترامپ و دختر «هیلاری کلینتون» نامزد شکست خورده دموکرات ها در انتخابات سال گذشته شده است.

در دومین روز نشست گروه 20 در شهر «هامبورگ»، برای دقایقی ایوانکا روی صندلی پدرش نشست. برخی از جمله «چلسی کلینتون» از این اقدام انتقاد کردند که چرا در نشستی در سطح رهبران جهان، دختر رئیس جمهور آمریکا نشسته است و وقتی رئیس جمهور جلسه را ترک کرد، باید وزیر خارجه روی صندلی می نشست.

ترامپ در پاسخ به چلسی در توییتی نوشت: «اگر از چلسی کلینتون - در حالی که مادرش کشور را به باد می‌داد - می‌خواستند روی صندلی او بنشیند، رسانه‌ های جعلی می‌نوشتند چلسی برای ریاست جمهوری!»

 

Untitled

 

این توییت ترامپ واکنش دختر هیلاری کلینتون را در پی داشت و او نوشت: «صبح به خیر آقای رئیس جمهور. پدر و مادر من هرگز به ذهنشان خطور نمی‌ کرد که از من چنین چیزی بخواهند. آیا شما داشتید کشور را به باد می‌دادید؟ امیدوارم این طور نباشد.»

 

Untitled2

 

ترامپ هنوز به این توییت چلسی کلینتون واکنشی نشان نداده است.

ترامپ بارها از رسانه های آمریکایی انتقاد کرده که به او ایراد های بی مورد می گیرند و حتی اگر جای او کلینتون انتخاب شده بود، چنین انتقادهایی مطرح نمی کردند. حتی ترامپ برخی رسانه ها همچون سی ان ان را بارها «جعلی»، «کلاهبردار» و «تقلبی» خطاب کرده است.

ترامپ از قبل از انتخابات از توییتر برای ابراز نظرات خود استفاده می کند که توییت های او گاهی با واکنش دیگران مواجه می شود.

هیلاری کلینتون رقیب ترامپ بود که در انتخابات نوامبر 2016 شکست خورد.

منبع: توییتر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.