به گزارش ایرنا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار صمیمانه با حضور در کارگاه حجم و مجسمه سازی این هنرمند نامی کشور با اهدای لوح از وی تقدیر کرد.
در متن این لوح آمده است: وجود شخصیت ارزشمندی چون حضرتعالی در عرصه تجسمی استان مایه فخر برای فرهنگ و هنر می باشد، لذا به پاس بود و باش شما در عرصه هنرهای تجسمی و خلق آثار بدیع و ماندگار و همچنین تربیت شاگردان برجسته و صاحب نظر در این عرصه با اهدای این لوح تقدیر از محضر مبارک شما قدردانی می گردد. با امید به اینکه با اتکا به عنایات خاصه خداوند در جهت ارتقا و اعتلای این حس هنری که نمونه کامل (یدرک ولا یوصف) است همواره سالم و تندرست باشید.
به گزارش ایرنا، معرفی به عنوان یکی از هنرمندان نوگرای ایران، معرفی به عنوان چهره ماندگار هنر استان در سال ١٣٨٣، نماینده مجسمه سازی هنر ایران در پنجاه و سومین دوره دوسالانه ونیز (ایتالیا)، سفر مطالعاتی و بورس هنری از طرف موزه هنرهای معاصر ایران به سیته آرت پاریس (فرانسه) در ٢ نوبت از جمله سوابق دکتر حمید رضا آویشی است.
آویشی عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان و دارای دکتری پژوهش هنر از دانشگاه تربیت مدرس (ایران) است.
به گزارش ایرنا سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز /پنجشنبه/ وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر 2 روزه ظرفیت های فرهنگی سیستان و بلوچستان و مشکلات این حوزه را مورد بررسی قرار می دهد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.