محمد هادی مرعشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شایعه چند روزیست که توسط برخی افراد مغرض و احیانا هدایت شده از سوی دشمنان در فضای مجازی دامن زده شده که دستگاههای دست اندرکار در صدد شناسایی و برخورد قانونی با مسببان و انتشار دهندگان آن هستند.
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون هیچ شکایت و پرونده ای مبنی بر کودک ربایی در کلانتریهای زاهدان تشکیل نشده است.
وی بیان کرد: امنیت موجود در استان سبب خشم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و ملت ایران شده و از هر راهی درصدد مخدوش کردن این امنیت هستند.
معاون امنیتی انتظامی استاندار تصریح کرد: دستگاههای امنیتی و انتظامی با تمام توان در تلاش برای حفظ جان و مال و ناموس مردم هستند و با همکاری خوب مردم دسیسه های دشمنانِ وحدت و همبستگی قبایل و طوایف و قشرهای مختلف جامعه را خنثی و با ناامن کنندگان استان بشدت برخورد خواهند کرد.
مرعشی ادامه داد: مرزبانان غیور ایران اسلامی در مرزها و نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج در شهرها و روستاها از امنیت موجود حفاظت کرده و روز به روز برای تثبیت امنیت پایدار تلاش می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان نیز پیش از این در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با رد شایعه کودک ربایی تاکید کرد: هیچ موردی از کودک ربایی در این شهرستان گزارش نشده و با انتشار دهندگان این شایعه و دروغ برخورد قانونی خواهد شد.
6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.