دکتر محمد نعیم امینی فرد روز شنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از درمانگاه تامین اجتماعی ایرانشهر به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم با ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان شاهد ارتقای شاخص های درمانی منطقه باشیم.
به گزارش ایرنا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز شنبه از مراکز این سازمان در ایرانشهر بازدید و بر لزوم توسعه خدمات در استان سیستان و بلوچستان برای افزایش تعداد بیمه ‌شدگان و ارتقای خدمات بیمه ای و درمانی تاکید کرد.
سید تقی نوربخش در سفر به ایرانشهر قول ارتقای شعبات تامین اجتماعی دلگان و بمپور به اداره و مستقل شدن آنها، ایجاد شرکت های تعاونی مصرف برای بازنشستگان تامین اجتماعی، بیمه زنان سوزن دوز، تجهیز و ارتقای درمانگاه امام علی (ع) تامین اجتماعی و پرداخت تسهیلات به بازنشستگان ایرانشهر را داد.
بیش از 21هزار و 771نفر بیمه شده اصلی در 2هزار و 440 کارگاه و واحد تولیدی، صنفی و خدماتی در ایرانشهر مشغول به کار هستند که با افراد زیر پوشش، جمعیتی بالغ بر 89 هزار نفر را شامل می شوند.
به گزارش ایرنا سید تقی نور بخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و هیات همراه روز/جمعه /به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کردند.
دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و سخنرانی در میان نمازگزاران زاهدان از جمله برنامه های نوربخش به این شهرستان بود.
وی همچنین عصر روز جمعه به منظور راه اندازی شیفت شب بیمارستان تامین اجتماعی به خاش سفر کرد.
نوربخش امروز شنبه از بخش های مختلف درمانی شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان نیز بازدید کرد.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.