به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی خدمات سفر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در طول تعطیلات نوروز برنامه ها و جشن های متنوع فرهنگی، ورزشی و محلی متناسب با فرهنگ، آداب و رسوم استان برگزار می شود.
وی گفت: از آنجایی که سیستان و بلوچستان از ظرفیت های منحصر به فرد گردشگری برخوردار است، ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید بر نظارت دقیق و مستمر بر فعالیت اصناف، مراکز خدماتی و اقامتی، جایگاه های عرضه سوخت و فروشگاه ها، آمادگی کامل بیمارستان ها و مراکز فوریت های پزشکی و گروه های امدادی را خواستار شد.
وی افزود: دستگاه های فرهنگی سیستان و بلوچستان باید با هم افزایی، فرهنگ اصیل، آداب و رسوم مردم استان را معرفی کنند و در این مسیر از همه ظرفیت ها بهره گیرند.
استاندار سیستان و بلوچستان با مهم دانستن تکریم ارباب رجوع، پیگیری و رفع مشکلات مردم با خوش رویی را مورد تاکید قرار داد و پرهیز از هرگونه رفتارهای طلبکارانه را خواستار شد.
محبی همچنین از صدا و سیما و رسانه ها خواست برای معرفی چهره واقعی، ظرفیت ها و توانمندی های استان تلاش کنند.
سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: 448 تیم انتظامی برای تامین نظم و انضباط اجتماعی و کنترل های ترافیکی در تعطیلات نوروز در سطح استان استقرار یافتند.
رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: در 33 نقطه از استان ایستگاه اضطراری امدادی برپا شده است.
وی افزود: نیروهای امدادی هلال احمر سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی در این ایام هستند.
فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز از آمادگی کامل بیمارستان ها، مراکز فوریت های پزشکی و داروخانه های شبانه روزی خبر داد و گفت: 165 مرکز درمان روستایی و 42 مرکز تسهیلات زایمانی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در سیستان و بلوچستان در طول تعطیلات نوروزی فعال هستند.
7316**3042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.