عبدالعزیز بلوچزهی روز پنجشنبه در تماس با خبرگزاری جمهوری اسلامی با ابراز گلایه از کم توجهی مسئولان سیستان و بلوچستان به شوراها اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته همایشی با حضور رئیس شورای عالی استان های کشور و معاونان و کارشناسان مربوطه با دعوت از مسئولان استانی در چابهار برگزار شد.
وی افزود: با وجودی که حضور مسئولان باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای اعضای شوراها می شود متاسفانه درر این همایش که با حضور عالی ترین مقام شورایی کشور برگزار شد هیچ یک از مسئولان استانی و شهرستانی شرکت نکردند که این مساله نشانده کم توجهی به جایگاه این نهاد است.
وی اضافه کرد: متاسفانه هیچ یک از رسانه ها حتی خبرگزاری و صدا و سیما نیز برای پوشش یک ساعته این نشست با رویکرد مطرح کردن مشکلات مردم سیستان و بلوچستان حضور نداشتند.
رئیس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این در حالیست که تمامی فرماندادران جنوب استان برای شرکت در سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور در تهران از یکدیگر سبقت گرفته بودند و عکس های حضور خود در غرفه های این نمایشگاه را در فضای مجازی منتشر کردند اما در نشستی که برای بررسی مسائل و مشکلات مردم برگزار شده بود حضور نیافتند.
بلوچزهی ادامه داد: در کنار این نشست از روز چهارشنبه تا جمعه اجلاس مدیران ادارات کل و معاونان وزیر آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد دولتی با بهترین امکانات و هزینه ها در چابهار برگزار شد اما شوراهای استان حتی برای اسکان مهمانان همایش خود با مشکل رو به رو بودند.
وی گفت: با وجود نگاه مثبت حاکم در کشور نسبت به مهمان نوازی مردم سیستان و بلوچستان شرکت کنندگان در این نشست از حضورنیافتن مسئولان گلایه کردند.
به گزارش ایرنا نشست مشورتی رئیس شورای عالی استان های کشور با شوراهای اسلامی پایه و فرادست سیستان و بلوچستان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته قبل در چابهار برگزار شد.
3042**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.