به گزارش ایرنا مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: ملاشاهی حدود سه سال به عنوان معاون خبر این مجموعه فعالیت داشت و در این مدت شاهد توفیق روز افزون این بخش بوده ایم.
محمود دولت کردستانی افزود: بیش از 100 برنامه خبری ارزشی در زمان حضور ملاشاهی به عنوان معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان تولید شده است.
وی با قدردانی از عملکرد ملاشاهی در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: وی به دلیل مشکلات خانوادگی برای ادامه فعالیت درخواست انتقال به استان گلستان را داد.
وی اظهار داشت: این مجموعه با وجود مشکلات فراوان و کمبود نیروی انسانی با برنامه ریزی های خوب انجام شده در چند سال اخیر توانست موفقیت های چشمگیری را در کارنامه خود ثبت کند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: انتخاب شدن به عنوان استان برتر کشوری در جشنواره صدا و سیمای کردستان، کسب رتبه برتر توسط مستند رادیوی نقطه صفر در جشنواره عمار و جشنواره کشور چین و کسب عنوان برتر در بخش انیمیشن از شاخص ترین موفقیت های این مرکز است.
وی ابراز امیدواری کرد حرکت در مسیر تولیدات کیفی و ارزشی در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش ایرنا در این مراسم علاوه بر تکریم احمد ملاشاهی معاون خبر صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان از عوامل دست اندرکار ساخت مستند رادیوی نقطه صفر نیز تقدیر شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.