به گزارش ایرنا اقشار مختلف مردم شیعه و سنی از جمله دانشجویان و دانش آموزان انقلابی در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
مراسم روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با شرکت مسئولان سیستان و بلوچستان و حضور گسترده اقشار مختلف مردم، انجمن های اسلامی، طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان دانشگاه ها و دانش آموزان مدارس در تمام نقاط استان در حال برگزاری است.
اقشار مختلف مردم زاهدان نیز از ساعت 9 صبح امروز راهپیمایی باشکوه خود را از میدان آزادی آغاز کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 صبح امروز در بیش از 50 نقطه جمعیتی استان آغاز شده است.
عباس صفدری اظهار داشت: مردم غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان با حضور در میادین اصلی شهرها و بخش های استان در حال سردادن شعارهای مختلف در محکومیت جنایات استکبار جهانی هستند.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار سیستان و بلوچستان امسال نیز همچون سال های گذشته با حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر اقتدار، عظمت و ایستادگی خود را در مقابل دشمنان نشان دادند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 13 آبان روز مبارزه با برنامه های شیطانی آمریکا و استکبار ستیزی است.
صفدری اظهار داشت: استکبار ستیزی یک باور دینی و از اهداف اصلی انقلاب اسلامی است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
3042**3042 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.