مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سفر به چابهار از پروژه بزرگ مجتمع فولاد مکران این شهرستان دیدن و از نزدیک مشکلات و مسائل این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روز چهارشنبه در حاشیه حضور در مجتمع فولاد مکران چابهار به خبرنگار ایلنا گفت: طرح های توسعه ای خوبی برای آبادانی و عمران این شهرستان در حال انجام است.

مرتضی بانک اظهار داشت: خیرات و برکات طرح های اقتصادی چابهار شامل حال همه مردم این منطقه خواهد شد.

وی بیان کرد: از هیچ تلاشی برای توسعه سواحل مکران دریغ نخواهیم کرد.

 مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پیش از این بازدید، از پروژه تبلیغی، اقتصادی و فرهنگی «چابهار پلاس» رونمایی‌کرد.

در این پروژه، بندر چابهار به زبان‌های انگلیسی و فارسی به صورت بین المللی در مقیاس کشورهای خارجی به مخاطبان معرفی خواهد شد. 

کلنگ‌‌زنی ساخت پروژه پترو صنعت امید، افتتاح 2 کارگاه تولیدی و اشتغالزایی چاپ و کیسه‌ دوزی برنج بهار چمن و فرآوری برنج زمان تجارت، بازدید از کارخانه تولیدی آریا پروفیل، کارگاه عروسک ‌سازی، شرکت روغن‌‌کشی بحار تجارت، شهر توریستی رویال‌ صدف، سالن ورزشی 2 هزار نفری ورنا، دانشگاه بین‌ المللی و مرکز علمی کاربردی، هتل بزرگ سُدس، مدرسه حضرت مریم (ع) روستای تیس و تجدید میثاق با شهدای گمنام مسجد پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه‌های مشاور رئیس جمهوری در سفر به چابهار است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.