مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت: به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از 120 جهادگر عشایر در قالب 10گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند.

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده، مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان ، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: اردوهای جهادی 7 روزه در بخش های عشایری استان  سیستان و بلوچستان در راستای رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم، آشنایی مردم با نوع خدمات بسیج وارائه خدمات بهتر و شایسته به نیازمندان در مناطق عشایری محروم در سراسر استان در حال برگزاری است. 

سرهنگ پاسدار جهانزاده بیان کرد: امسال همانند سنوات گذشته بسیج عشایری سپاه سلمان استان تعداد 10  گروه های جهادی خور را جهت رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم و خدمت رسانی به محرومین به سراسر مناصق محروم استان اعزام کرده است.

وی افزود:به منظور ارائه خدمات شایسته به عشایر محروم استان بیش از 120 جهادگر عشایر در قالب 10 گروه جهادی از اواسط تیرماه به مناطق عشایری محروم سیستان و بلوچستان اعزام شده اند که فعالیت این گروه‌های جهادی تا اوایل مهرماه ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، پرورش مرغ، بلدرچین و... از کارهای عام المنفعه وکاربردی است  که در راستای اشتغالزایی ومحرومیت زدایی در مناطق عشایر نشین استان اجرامی شود.

وی اظهارداشت: رسیدگی به مشکلات دام های عشایر، واکسینه کردن دام های عشایر، ساخت آبشخور برای دام، ساخت، احداث سرویس‌های بهداشتی و ... نیز از دیگر اقدامات و فعالیت های اجرایی این گروه‌ها در مناطق محروم عشایری است.

جهانزاده خاطرنشان کرد: فعالیت این سازمان به سه دسته عمرانی، فرهنگی و بهداشتی که از محورهای گروه‌های جهادی است، تقسیم می شود، باز سازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس فعالیت این سازمان  به سه دسته عمرانی، فرهنگی  وبهداشتی که از محورهای گروه های جهادی است نام برد که بهسازی مدارس، رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس ازجمله فعالیت‌های عمرانی است که انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.