رئیس ستاد حسن روحانی در سیستان و بلوچستان گفت: رعایت اصل اعتدال و احترام در اولویت کار این ستاد در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان فروزش در دیدار با شماری از فعالان ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی در شهرستان خاش گفت: رعایت اعتدال و احترام گذاشتن به رقیبان از اصول مهمی هست که در اولویت کاری ستاد قرار دارد و باید تلاش بشود از ظرفیت مردم برای جلب آرا و پیروزی در انتخابات بهره گرفته شود.

وی تصریح کرد: تدبیر و حکمت در کارها و درست عمل‌کردن و فعالیت در چارچوب قانون و پیشه‌کردن صداقت در کارها از رمزهای مهم برای رسیدن به موفقیت است. تاکید و توصیه ما به فعالان ستادها این است که معیارهای اخلاقی را مورد توجه قرار دهند و تلاش کنند مهر و محبت و ایثار و گذشت در مباحث تبلیغات انتخاباتی حاکم و از تخریب دیگران اجتناب شود.

فروزش اظهار کرد: نظر حجت الاسلام و المسلمین روحانی و اعضای ستاد انتخاباتی وی در دوره جدید بر اصل اخلاق و احترام به شخصیت‌ها استوار است و باور ما بر این است با حفظ وحدت و رعایت اخلاق و حرکت بر مبنای صداقت می‌توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی تاکید کرد: موفقیت روحانی در عرصه رقابت انتخاباتی دوازدهم ریاست‌جمهوری گره‌گشا در امور بوده و قطعا کشور را در جبهه‌های داخلی و خارجی از مشکلات و ناهمواری‌ها دور می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در سیستان و بلوچستان، موفقیت دولت در عرصه سیاست خارجی و مبحث برجام، پیشگیری از رکود و کاهش‌دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی، تامین امنیت و برقراری آرامش و امید در کنار ده‌ها مورد از تلاش‌های امیدبخش را از دستاوردهای مهم دولت برشمرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.