به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی در نخستین نشست شورای قضائی استان که صبح امروز در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شورای قضایی باید از طریق سازمان بازرسی استان باید بر عملکرد نهادها و سازمان‌های دولتی در انتخابات نظارت کند تا از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده نشود و اگر موردی اتفاق افتاد آن را به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مکاتبه کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: یکی از وظایف ما در انتخابات پیش‌رو تشویق به حضور حداکثری کارکنان مجموعه خود و مردم در انتخابات است تا اقتدار نظام حفظ شود.

وی بر نظارت سازمان قضائی نیروهای مسلح بر عملکرد نیروهای نظامی و انتظامی در انتخابات و عدم مداخله آنها در تبلیغات له یا علیه کاندیداها تاکید کرد و ادامه داد: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در استان تشکیل و شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی نیز در دادگاه‌ها تشکیل شده است.

رئیس شورای قضائی استان سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه ذاتی دستگاه قضائی پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی و در عین حال برخورد با جرائم مذکور است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625505
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.