محمدحسن اجباری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به همراهی و مشارکت اقشار مختلف جامعه نیاز داریم.
وی اظهار داشت: ائمه جمعه و جماعات و فعالان تبلیغی و بزرگان و معتمدان از آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی نقشی فعال و اثرگذار را در منطقه داشته اند، بنابراین برای رسیدن به شاخص های مطلوب سلامت به همکاری بیش از پیش این قشر و مردم نیازمندیم.
فرماندار تفتان ادامه داد: با توجه به اینکه در تفتان و طبیعت اطراف شاهد سرسبزی و نشاط بهاری هستیم، از مردم منطقه و گردشگران انتظار داریم به توصیه های کارشناسان بهداشتی عمل نموده و در خانه بمانند تا در منطقه هیچ گونه تجمعی شکل نگیرد.
وی اظهار داشت: در مبحث کوچ عشایر نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که شاهد ماندگاری این قشر در محل سکونت شان بوده ایم و همکاری عشایر خاش و حوزه تفتان با مسوولان در زمینه مقابله با بیماری کرونا قابل تقدیر است.
اجباری گفت: در بسیاری از مناطق روستائی و عشایری این شهرستان شاهد تحرک و پویایی شوراها و دهیاران و مردم بودیم بطوریکه با حس دلسوزی مانع ورود مسافران شده و تاکید کرده اند تا زمان اعلام وضعیت سفید گردش و تفریح در حوزه تفتان و برگزاری هر گونه تجمع ممنوع بوده و مردم ما در آینده اگر شرایط اجازه داد پذیرای مهمانان ارزشمند خواهند بود.

تفتان در ۱۷۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و پیش از این از توابع شهرستان خاش بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.