مولوی خلیل رسولی زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: جهش تولید می‌تواند به‌سرعت تمام مشکلات را حل کند و ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت و آبادانی بیشتر قرار دهد.

وی بیان کرد: جهش تولید همچنین می‌تواند مشکلات بیکاری جوانان را به‌صورت اساسی حل کند و در نهایت تاثیر بسزا و مطلوبی روی ازدواج و مشکلات جوانان بگذارد. 

امام جمعه موقت اهل‌سنت ایرانشهر گفت: همه دستگاه‌ها و مسوولان باید همدل و هم‌نظر شوند تا با این همدلی و یکدلی مشکلاتی که در مسیر تولید وجود دارد از بین برود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در تمام کشور بویژه سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید با عزم و اراده قوی در سایه همدلی و با همکاری تمام افراد و گروه‌ها برای اجرای شعار «جهش تولید» که نیاز اساسی کشور و منطقه است گام‌های بلند و موثری برداشته شود.

مولوی رسولی زاده اظهارداشت: رسیدن به «جهش تولید»در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم‌های ظالمانه آمریکا و متحدانش قرار دارد قطعا می‌تواند راه برون رفت از فشار اقتصادی و تکیه بر تولیدات داخلی باشد.

وی ادامه داد: تولید کنندگان، مسوولان و مردم از همین ابتدای سال باید اقدامات لازم را برای رسیدن به جهش مورد نظر رهبر انقلاب در امر انجام دهند تا کشور در بخش‌های مختلف به خودکفایی برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.