تیمور باقری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ورود مقدار قابل توجهی کالای اساسی به بندر چابهار، تصمیمات مهمی در زمینه حمل به موقع این کالاها اتخاذ شده است.

وی از اعطای سهمیه سوخت تشویقی و لاستیک به این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار خبر داد و افزود: علاوه‌بر افزایش ۳۰ درصدی سهیه سوخت مقرر شده به منظور جذب ناوگان در این بندر مهم برای حمل کالای اساسی به ازای هر سه بار بارنامه مربوط به حمل این دسته از کالاها، یک حواله لاستیک خارج از نوبت برای ناوگان صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همچنین تمامی ناوگان کمپرسی درون شهری سراسر استان نیز می‌توانند برای حمل بار گندم به بندر چابهار مراجعه کنند و از شرایط تشویقی درنظر گرفته شده برای ناوگان حمل و نقل برون شهری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز هیچ‌گونه محدودیت تردد برای حمل کالاهای اساسی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد، تصریح کرد: امکان حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار به تمامی نقاط کشور بویژه این استان، کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.