«آصف دربین» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در فصل بحران کرونا و تعطیلی بازار و اماکن کسب و کار باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت کرونا را شکست دهیم.

وی هدف از این اقدام را عمل به مسوولیتی که در قبال جامعه دارد عنوان کرد و افزود:  امیدوارم تا زمان گذر از بحران اقتصادی کرونا و تعطیلی بازار سایر مالکان نیز این نوع همکاری با مستاجران را داشته باشند تا از اجر و ثواب اخروی بهره مند شوند.

وی گفت: باید هر کسی سهمی در مقابله با بحران کرونا داشته باشد تا بتوان بر این ویروس خطرناک غلبه کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اقدام این مالک مجتمع تجاری را قابل تحسین دانست و گفت: بازاریان و مالکان اماکن تجاری چابهار همواره در کارهای خیر مشارکت دارند و اکنون در تلاشیم تا مالکان سایر پاساژهای چابهار را به مشارکت در این کار خیر متقاعد تا همگی با هم به سلامت از این بحران عبور کنیم.

حمیدرضا شایان افزود: اقدامات پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است بطوریکه با تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای آتش‌نشانی کوچه‌ها و پیاده روهای محدوده بازار به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی افزود: کسبه در هنگام تعطیلی بازار با مشکلات زیادی روبرو می شوند و وقتی مالکان مغازه‌ها این اقدام خیر را انجام دهند فشار از دوش آنان برداشته شده و حداقل بابت پرداخت کرایه محل کسب دغدغه ای نخواهند داشت.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار نیز با تقدیر از تلاش‌های تمامی فعالان عرصه مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: رفع مشکل پیش آمده نیازمند عزم جدی و راسخ است و ضروریست از تمامی ظرفیت‌های موجود برای مقابله با این ویروس استفاده شود.

 رحمدل بامری نقش مردم در جلوگیری از گسترش این ویروس را بسیار مهم دانست و افزود: از تمامی دستگاهها و مردم عزیز شهرستان بویژه جامعه بازاریان بدلیل همکاری‌های صورت گرفته قدردانی می کنم اما با توجه به اهمیت موضوع و از طرفی نظر به اینکه تاکنون راه درمان قطعی برای این بیماری تشخیص داده نشده است بار دیگر از مردم عزیز خواستارم برای حفظ سلامتی خود و جامعه از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با اشاره اجر و ثواب بخشش کرایه مغازه ها، خاطرنشان کرد: ممنوعیت برپایی کمپ مسافری و چادر در سطح منطقه آزاد، پارک آزادگان و پارک بهاران و سایر نقاط شهر و شهرستان، تعطیلی تمامی مراکز تجاری، بازارهای سنتی و محلی غیر ضرور و فروشگاه‌ها، استفاده از ظرفیت سوله‌های ورزشی برای قرنطینه کردن بیماران احتمالی، نظارت ویژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان برای گندزدایی و ضدعفونی کردن ناوگان مسافری و باری، لغو فعالیت کلیه شرکت‌های گردشگری تا اطلاع بعدی از جمله تدابیر اندیشیده شده برای پیشگیری بهتر از انتقال این ویروس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.