بهمن که فرا می‌رسد گویا سالی نو می‌شود و همه از رسیدن ماه فجر و پیروزی خرسندند، ایامی که در سال ۵۷ ملت غیور ایران در دفاع از حق خود در برابر ظالمان شاهنشاهی ایستادند و به زیبایی ثمره شیرین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به کام خود و دیگران چشاندند.

مردم ایران اسلامی ملتی متحد که با تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که دارند همواره در کنار هم و پشتیبان یکدیگر بوده و هرگز حاضر نخواهند بود ناراحتی هم وطنشان را ببینند.

نمونه بارز این همدلی و اتحاد در سیل اخیر سیستان و بلوچستان خود را نمایش داد. سیلی که با توجه به تمام مشکلات و تخریب‌هایی که به جا گذاشت یک نتیجه ارزشمند داشت و آنهم حجم وسیع مهر و محبت ملت ایران به این منطقه از سرزمین‌شان بود.

ملت ایران همواره در تمام صحنه‌های مهم و حساس نظام حضور پررنگ داشته و همیشه دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود مایوس و ناامید کرده است. 

راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲ رویداد مهم پیش رو ملت ایران در ایام اخیر است، که حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به درستی نشان داد مردم پای نظام، انقلاب و آرمان‌های خود ایستاده و این حضور را در عرصه انتخابات نیز به نمایش خواهند گذاشت.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون سایر مناطق کشور امروز با حضوری پررنگ‌تر از گذشته به صحنه آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی سر دادند.

مردم همواره در صحنه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان دوشا دوش هم باری دیگر حماسه‌ای تاریخی ساختند و به همگان نشان دادند اتحاد و همدلی رمز موفقیت این مردم در تمام ادوار تاریخ بوده است. 

زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن زاهدان شرکت کردند و به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران فهماندند راه این انقلاب با شکوه تر از گذشته ادامه دارد. 

۲۲ بهمن اوج نشاط و همدلی مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، آحاد مردم با هر قوم و قبیله‌ای در هر سن و سلیقه‌ای این روز را گرد هم جمع می‌شوند و همه یک صدا برای تعالی کشورشان فریاد دشمن ستیزی سر می‌دهند.

جوانان و نوجوانان سیستان و بلوچستانی با آذین بندی محلات و مدیران با افتتاح طرح های مهم عمرانی خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و نشاط در این ماه آماده کردند و اوج این شادی را در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابان‌ها نشان دادند.

صادق نوری یکی از شهروندان زاهدانی حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: من به همراه خانواده همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردم و به طور قطع حضور ما خاری در چشم دشمنان این نظام خواهد بود. 

وی ادامه داد: در برهه حساسی از تاریخ کشور قرار داریم که چشم همگان به حضور مردم در صحنه‌های مهم کشور همچون ۲۲ بهمن و انتخابات دوخته شده است.

نوری گفت: حضور پرشور مردم زاهدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد مردم این منطقه همواره در صحنه هستند.

محمد نبی سارانی یکی دیگر از شهروندان زاهدانی نیز اظهار داشت: آمریکا با اعمال فشارهای اقتصادی سعی در به زانو در آوردن مردم ایران دارد اما باید بداند این مردم دشواری‌های بسیاری را در سرافرازی انقلاب تجربه کرده و هیچ گاه تسلیم ظلم نخواهند شد.

وی بیان کرد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون گذشته دوشادوش هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و این اتحاد و همدلی همواره موجب خشم و نا امیدی دشمنان خواهد شد.   

محمد نیک‌دوست یکی دیگر از افراد شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: دشمن با ابزارهای گوناگون و مشخص شده می‌خواهد ذهن مردم بویژه نسل جوان را نسبت به نظام و انقلاب بدبین و خدشه‌دار کند.

وی ادامه داد: نیاز است نسل جوان را بیش از پیش نسبت به ثمرات و دستاوردهای انقلاب آشنا کرد، هرچند حضور با شکوه این گروه در راهپیمایی امسال نشان از بینش عمیق این طیف جامعه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.