حجت الاسلام مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: فتنه‌ها سابقه طولانی دارند به طوریکه از صدر اسلام وجود داشته و همچنان با توجه به نیت دشمنان در ضربه زدن به اسلام و جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه فتنه ریشه در مخلوط شدن حق علیه باطل و تاثیرگذاری در دین دارد، ادامه داد: روشنگری، افزایش هوشیاری و بصیرت مردم بویژه خواص، پیروی از رهبری و ولایت فقیه، دشمن شناسی، اعتماد مردم و نظام و حضور هوشمندانه، مقتدرانه و آتش به اختیار مردم در تمام عرصه‌ها راه مقابله به هرگونه فتنه از سوی دشمنان است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با گرامیداشت ۹ دی، این روز را روز بصریت و آگاهی ملت بزرگ ایران در مقابل بدخواهان نظام عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) گفت: آن حضرت اسوه پرهیزگاری، صبر و استقامت است، بزرگ بانویی که با شهامت و شجاعت پرچم پرافتخار نهضت عاشورا را برافراشته نگاه داشت و تسلی بخش آلام بازماندگان قیام کربلا شد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: سالروز ولادت حضرت زینب(س) در تقویم روز پرستار نام گرفت تا فرصت مغتنمی باشد برای قدردانی از پرستارانی که لحظه‌های زندگی خویش را با صبر، حوصله و تحمل سختی‌های بسیار برای خدمت به انسان های نیازمند سپری می کنند، باشد.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: حضرت زینب اسوه اخلاق، معنویت، عرفان، عبادت و تجلی همه‌ی خوبی هاست که علاوه بر پرستاران می‌تواند الگوی همه‌ی آزاد اندیشان شود.
حجت الاسلام والمسلمین محامی ابراز امیدواری کرد که با ارتقای وضعیت بهداشت و درمان در سیستان و بلوچستان شاهد بهبود سلامت در این استان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.