حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز پنجشنبه در دیدار جمعی از نیروهای تیم سپاه حفاظت هواپیمایی سیستان و بلوچستان که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه فرودگاه، انجام شد، اظهار داشت: امنیت مهم است اما مهمتر از امنیت، وجود احساس امنیت است که از جنبه‌های روانی بسیار موثرتر از خود امنیت به شمار می‌آید.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: امنیت یک امر لازم در هر جامعه‌ای بویژه ایران اسلامی است که دشمنان زیادی در اطراف کشور وجود دارند و در تلاشند تا به هر نحو به مملکت ما ضربه‌ای وارد کنند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اساس و پایه هر کاری امنیت است و توسعه اقتصادی در بستر امنیت رخ می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: امروز به برکت حضور شبانه‌روزی و مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه، بسیج و امنیتی جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان بشمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گزارشات و بررسی انجام شده، مجموعه حفاظت پرواز فرودگاه این استان کارنامه درخشانی دارد.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: امنیت موضوع بسیار مهمی است که هیچ جامعه‌ای بدون آن نمی‌تواند به رشد و توسعه خود ادامه دهد که این موضوع در حوزه فرودگاه توسط تیم حفاظت دنبال می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به وجود کارنامه درخشان مجموعه حفاظت پرواز سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: در این نهاد باید آموزش در جنبه‌های مختلف و تقویت جنبه‌های انگیزشی به صورت جدی پیگیری شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.