سردار محمد قنبری روز شنبه در این‌باره اظهار داشت: در پی اخبار واصله به ماموران یکی از کلانتری‌های زاهدان مبنی بر اینکه افرادی با دپوی مقادیری قابل توجه دارو در یک انبارکالا در این شهر قصد خروج غیر قانونی آنها از مرزهای شرقی کشور را دارند موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل تعداد ۵۳۶ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص و کپسول را شامل ۲۲۰ هزار ۸۰۰ عدد قرص "ال ای دی"، ۸۶ هزار و ۴۰۰ عدد قرص "فنوباربیتال"، ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ عدد کپسول "تتراسایکلین" به‌ همراه ۱۳۲۰عدد آمپول "سفتراکس" که همگی فاقد مجوزهای حمل و باربری قانونی بودند کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ارزش ریالی داروهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های تکمیلی، به قصد و نیت خود برای خروج غیرقانونی این داروها به کشور پاکستان اعتراف کردند.
سردار قنبری با اشاره به تاثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده خبر داد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت قاچاقچیان کالا، ارز و سوخت از طریق تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.