صاحب گل صالحی روز چهارشنبه در نشست فعالان فضای مجازی و رسانه خاش با اشاره به اینکه از روز یکشنبه نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود اظهار داشت: فعالان فضای مجازی و نخبگان جامعه باید زمینه حضور افراد شایسته و توانمند را برای عرصه رقابت در انتخابات آتی مجلس فراهم کنند.
وی ادامه داد: رعایت سه اصل حراست و صیانت از آرای مردم، بی طرفی و اجرای قانون در انتخابات ملاک عمل مسئولان برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.
فرماندار خاش گفت: کثرت و تنوع قومیتی خاش فرصتی ارزشمند برای حفظ وحدت، همگرائی و تقویت انسجام، ایجاد فضایی با نشاط و امید آفرین در جامعه بوده که نخبگان، فعالان عرصه رسانه و مجازی می‌توانند زمینه مشارکت اقشار مردم را در حوزه‌های تصمیم‌گیری و دفاع از حقوق شهروندی را بالا ببرند.
وی ادامه داد: پرداختن به اولویت‌ها و به چالش کشیدن مسئولان، تلاش برای دفاع از منافع مردم، فرهنگ سازی جهت ترویج معروفات و ارائه راهکارها، پیشنهادات و نقدهای سازنده برای کاهش دادن مشکلات از سوی فعالان مجازی و نخبگان جامعه به موفقیت‌های بیشتر در حوزه‌های مختلف کمک می‌کند.
فرماندار خاش گفت: دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نا امید کردن مردم از خدمات نظام تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: مقابله با گرانی‌ها، تثبیت امنیت و ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی، حفظ منزلت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در امور با جدیت توسط مسئولان دنبال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.