معاون فرهنگی سپاه خاش روز سه‌شنبه در حاشیه این کارگاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این کارگاه حدود ۱۰۰ نفر از ساکنان زن و مرد روستای نصرت آباد شرکت کردند و کارشناسان اداره بهزیستی خاش مباحثی مانند طلاق، کودک و همسرآزاری و غیره را برای حاضران تشریح کردند.

علیرضا هاشمی‌فر افزود: سپاه در مباحث محرومیت زدائی، برگزاری کارگاههای آموزشی و پیشگیرانه، آموزش نحوه زندگی به سبک اسلامی، ازدواج آسان، اجرای طرح کرامت و مشارکت با سازمانهای مردم نهاد و دستگاههای حمایتی و غیره در جهت کاهش دادن آسیب های اجتماعی تلاش می کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خاش با قدردانی از تلاش ها و پیگیری های ارزشمند فرماندهی و معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه این شهرستان در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و محرومیت زدائی گفت: ورود سپاه در مقوله های آموزشی و فرهنگی در جهت فرهنگ سازی، ارائه برنامه های آموزشی و نشست های بصیرتی و کاهش دادن آسیب های اجتماعی تاثیر خوبی در جامعه دارد.
ادریس تمندانی افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی نیازمند تعامل و هم اندیشی و ارائه راهکارهای تاثیرگذار بوده که دستگاهها و ارگانهای مختلف می توانند، مکمل یکدیگر باشند و شاخص های خدمات را در اجتماع ارتقاء بخشند.
وی اظهار داشت: کارشناسان اداره در حوزه های مختلف خدماتی و اورژانس اجتماعی با تمام توان برای کاهش دادن آسیب های اجتماعی تلاش می کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.