عبدالرحیم کردی روز سه‌شنبه در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی از سوی دشمنان به منظور فشار بر مردم و ناامید کردن آنان از نظام شکل گرفته اما به لطف پروردگار و همت مسئولان و صبوری مردم دشمنان همچون گذشته در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند زیرا  روزبه‌روز از مشکلات اقتصادی کاسته می‌شود.

وی با تاکید بر توجه ویژه به محرومان و مستضعفان و رفع مشکلات مردم شرافتمند، گفت: باید از اشتغال حمایت شود و تا زمانیکه سرمایه‌گذاری و حمایت از صادرات و واردات به معنای واقعی در منطقه صورت نگیرد اشتغال نیز به آن شکل که مدنظر است ایجاد نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار افزود: همه باید برای رشد و توسعه سیستان و بلوچستان تلاش کنیم و در این زمینه تمامی مسئولان و مردم با هم متحد و یاری‌رسان یکدیگر باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان کرد: جنگ اقتصادی دشمن از همان ابتدا محکوم به شکست بود زیرا مردم ما با صبر و بردباری، دستیابی به علم و فناوری، افزایش تولیدات داخلی و خرید محصولات تولید داخل این جنگ را به نفع نظام و ملت به انتها می رسانند و دشمنان را ناکام می گذارند.

حیدر میرزایی گفت: وضعیت کشور از نابسامانی‌های گذشته خارج و مجددا توسعه و رشد در سراسر کشور بویژه این استان در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: سودجویان و فرصت طلبان همواره در صدد سودجویی و رسیده به منافع شخصی هستند و حقوق مردم را نادیده می گیرند و برای رسیدن به اهدفشان به مردم اجحاف می کنند اما بدانند با هر فردی که به حقوق شهروندان تعرض کند و بدنبال ناآرامی در اقتصاد کشور باشد در حوزه صلاحیتی خود بدون اغماض برخورد خواهیم کرد و در هیچ زمینه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.