عمر بلوچ روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران غیور چابهاری با بدست آوردن افتخاری تازه و صعود به لیگ برتر کشور دل هم استانی ها، جامعه ورزش و بویژه خانواده منسجم فوتبال ساحلی را شاد کردند.

وی افزود: این موفقیت که با تلاش ستودنی ورزشکاران غیرتمند و مستعد چابهار و مربیان سختکوش و عزیزشان (عبدالناصر هوت و محمد جدگال) و حمایت و همکاری مسئولان گرانقدر بدست آمد بسیار شیرین و ارزشمند است. 

وی بیان کرد: یقین داریم موفقیت های اخیر فوتبال ساحلی شهرستان و استان در سطوح مختلف این رشته قهرمانی نوجوانان در المپیاد استعدادهای برتر کشور، کسب مقام سومی جوانان در لیگ جوانان کشور، صعود مقتدرانه به لیگ برتر و حضور سعید پیرامون در ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی در آینده ای نزدیک در سایه عنایت و لطف حضرت حق شاهد دستاوردهای بیشتری در سطح کشور و بین المللی خواهیم بود.

وی از زحمات سازمان منطقه آزاد چابهار  بعنوان حامی اصلی و اسپانسر باشگاه تقدیر کرد و افزود: این صعود شیرین را به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد و معاون فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری و تمامی دست اندرکاران تبریک عرض می کنم.

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار همچنین از حمایت‌ها، تلاش ها و همکاریهای شایسته معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار، شهرداری، فرماندهی انتظامی، روسای شبکه و مرکز بهداشت شهرستان و همکارانشان در اورژانس، هلال احمر چابهار و مدیرکل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان و شهرستان، کمیته فوتبال ساحلی استان و شهرستان و تمامی کسانی که برای گذر از این مرحله همراه بودند تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایرنا، فرماندار، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد از صعود تیم فوتبال ساحلی به لیگ برتر در پیام های جداگانه ای تقدیر کردند.

۳۰۴۳ **۶۰۸۱ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.