مرتضی بختیاری روز جمعه‌در حاشیه مراسم کلنگزنی هزار واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد در خاش در جمع خبرنگاران‌اظهار داشت: در سه استان خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان۱۶هزار واحد مسکونی با کمک دولت و خیران ساخته می شود.

وی بیان کرد: براساس تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه‌ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان در برنامه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: در سالجاری سهم ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد ۹ هزار شغل بوده که با توجه به مشاهده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سیستان و بلوچستان این رقم را با کمک و حمایت‌های استاندار به ۱۲ هزار شغل افزایش دادیم.

 استاندار سیستان و بلوچستان نیز با قدردانی از حمایت‌های کمیته امداد از اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت:دولت با تمام توان به فکر خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم این استان است.
احمدعلی موهبتی افزود: یکی از اهداف نظام اسلامی محرومیت زدایی بوده که بر حسب تاکیدات رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های‌دولت و نهادهای دیگر شاهد رونق خدمات در حوزه محرومان هستیم.
وی بیان کرد: امسال تنها با حمایت‌های کمیته امداد، بهزیستی،بنیاد مسکن،بنیاد برکت، بنیاد علوی،ستاد اجرائی فرمان امام و مشارکت آستان قدس رضوی افزون بر ۲۵ هزار شغل مفید در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.
۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.