ادهم کرد زابلی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ۶ جشنواره ویژه هفته ازدواج در شهرستان‌های زاهدان، خاش، هامون، زابل، زهک و سراوان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار در سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان نیز ویژه برنامه هایی به این مناسبت برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۵ کارگاه آموزشی ویژه ازدواج در سه ماهه نخست امسال برای ۲ هزار و ۵۵۰ نفر در این استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: همچنین پارسال ۱۵۷ کارگاه ویژه ازدواج با حضور چهار هزار و ۷۱۰ نفر در سیستان و بلوچستان برگزار که به هزار و ۱۰۰ نفر به طور رایگان مشاوره ارائه شد.

کرد زابلی بیان کرد: پارسال تنها یک مرکز مشاوره ازدواج در سیستان و بلوچستان بود که امسال به چهار مرکز ارتقا یافته است.

وی اظهار داشت: ۳۳۷ نفر از ابتدای امسال تا کنون به مراکز مشاوره ازدواج سیستان و بلوچستان مراجعه و از خدمات مشاوره ای این مراکز بهره‌مند شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امسال هفت نفر متقاضی دریافت پروانه تخصصی مرکز مشاوره ازدواج در این استان هستند که بزودی این مراکز افتتاح خواهند شد.

وی بیان کرد: کمپین ازدواج با موضوع مهریه و همسر مناسب امسال در هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان راه اندازی می شود.

کرد زابلی تصریح کرد: همچنین نمایشگاه عرضه کالا و خدمات با محوریت حمایت از کالای ایرانی با تخفیف ویژه به زوج‌های جوان در محل نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان از امروز به مدت یک هفته برپا می شود.

وی بیان کرد: ارائه مشاوره رایگان به زوج های جوان با ظرفیت مراکز مشاوره ورزش و جوانان، تجلیل از زوج های موفق، برگزاری اردوی گردشگری ویژه زوج های جوان،تجلیل از همسران شهدای مدافع حرم، نشست مجمع خیران با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، رونمایی از کتاب آموزش پیش از ازدواج، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح استان و تجلیل از زوج های جوان از جمله برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک ۱۲۳ موسسه مردم نهاد در حوزه جوانان در این استان مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: خانه جوان در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان شروع بکار کرده و در بقیه شهرستانها نیز از اماکن استیجاری استفاده می شود.

کرد زابلی با اشاره به اینکه تمام طرح های عمرانی حوزه ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم اینک فعال هستند افزود: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار امسال برای تکمیل این طرح ها تخصیص یافته است.

وی بیان کرد: هم اینک ۱۲۶ طرح و پروژه عمرانی حوزه ورزش و جوانان در سیستان و بلوچستان فعال است.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.