عبدالرحیم کردی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی در سال های اخیر اقدام به دریافت مجوز احداث یک دبیرستان و خوابگاه شبانه روزی پسرانه کرده که با خروجی مثبت و رضایتمندی والدین همراه بوده است.
وی افزود: مشابه همین مجتمع برای دختران دبیرستانی در سال 98 راه اندازی خواهد شد تا دانش آموزان روستاهای اطراف امکان ادامه تحصیل را داشته باشند.
وی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار در خصوص توسعه، ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی در چابهار و به ویژه در مناطق محرومی نظیر بخش دشتیاری از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد چابهار ادامه داد: همکاری های خیرین و معتمدان منطقه، سازمان منطقه آزاد چابهار و سازمان نوسازی مدارس در حوزه ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی شهرستان چابهار و به ویژه بخش دشتیاری می تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.
کردی گفت: توجه به آموزش و تربیت نیروی انسانی به توسعه منطقه کمک می کند و راه اندازی مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه در محدوده منطقه آزاد تاثیر زیادی در قبولی دانش آموزان در دانشگاههای مختلف دارد.
3043 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.