به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را روز گذشته به مرحله اجرا گذاشت.
وی افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه های تابعه چابهار ضمن شناسایی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی 14 خرده فروش و 25 معتاد متجاهر را جمع آوری و مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.
فرمانده انتظامی چابهار با اشاره به انتقال معتادان به مراکز بازپروری خاطر نشان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم داشته و از مردم نیز انتظار است همواره پلیس را در اجرای این طرح ها مساعدت کنند.

**دستگیری مسافر حامل مواد مخدر در فرودگاه زاهدان
فرمانده پلیس فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: تیم های کنترلی پلیس فرودگاه زاهدان روز گذشته هنگام بازرسی مسافران پرواز زاهدان - مشهد به رفتار مردی جوان مظنون شدند.
سرهنگ حبیب اله باغیشنی افزود: ماموران انتظامی پس از هدایت این فرد به داخل ایستگاه پلیس در بازرسی دقیق کوله پشتی همراهش مقدار 2کیلو و 230 گرم مواد مخدر صنعتی که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا تاکید کرد: پلیس فرودگاه های استان با بهره گیری از تجهیزات کنترلی و گشت و مراقبت های وی‍ژه در زمینه مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و کالا اقدام می کند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.