به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار محمد قنبری روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی انتظامی خاش به اطلاعاتی مبنی بر تردد قاچاقچیان در یکی از مناطق مرزی این شهرستان دست یافتند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد تحرکات اعضای این باند مسلح، ساعات پایانی شب گذشته قاچاقچیان را که با 2 خودرو تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از مناطق کوهستانی بودند، شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات که با هدایت مستقیم افسران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروها را رها کرده و به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری 3سوداگر مرگ در بازرسی از خودروها 2 تن و 51 کیلو و 350گرم تریاک، 95 کیلو و 500گرم مرفین، یک کیلوگرم حشیش، 2 قبضه کلاش، 5 تیغه خشاب حاوی 85 تیر فشنگ جنگی و 615 تیر فشنگ گرینف کشف کردند.
سردار قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و خاش در انهدام این باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.
این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.
سراوان از توابع سیستان و بلوچستان واقع در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان به سبب همسایگی با کشور پاکستان همواره مورد طمع سودجویان و قاچاقچیان موادمخدر، سوخت و انسان قرار دارد.
3213 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.