ادریس تمندانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رسیدگی به امور معلولان و ایجاد زیر ساخت های لازم با هدف تسهیل در تردد این قشر از جامعه باید در دستور کار ادارات و مراکز دانشگاهی باشد.
وی بیان کرد: در قالب طرح 'cbr' کار شناسایی و خدمات رسانی به معلولان و جامعه هدف در خاش آغاز شده است.
رئیس اداره بهزیستی خاش گفت: در نشستی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان توافق شد تا محیط دانشگاهی برای تردد معلولان مناسب سازی شود.
وی رایگان بودن هزینه های انشعاب آب و برق معلولان زیر پوشش اداره بهزیستی خاش را از جمله خدمات این نهاد به معلولان عنوان کرد.
تمندانی اظهار داشت: همه ساله هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و افراد بازمانده از تحصیل از سوی بهزیستی پرداخت می شود.
وی ادامه داد: پارسال هزینه تحصیلی افزون بر 800 دانشجو، دانش آموز و افراد بازمانده از تحصیل از سوی بهزیستی خاش پرداخت شده است.
تمندانی بیان کرد: امسال نیز افزون بر 60 دانشجو از خانواده های زیر پوشش بهزیستی کمک هزینه خوابگاه و غذا به دانشجویان معلول مشغول تحصیل در دانشگاه های پیام نور، آزاد و شبانه پرداخت شده است.
وی ادامه داد: پرداخت هزینه تحصیلی به دانشجویان، دانش آموزان و تامین کمک هزینه های درمانی افراد زیر پوشش بهزیستی در دستور کار این نهاد در حوزه توانبخشی است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.