به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان وحید پورمردان روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی به مناسبت فرا رسیدن 29 دیماه روز ملی هوای پاک به منظور آشنایی با مباحث زیست محیطی با محوریت هوای پاک و مدیریت پسماند برای دهیاران و اعضای شورای شهر دایر شده است.
وی افزود: مدرسان کارگاه های آموزشی از میان کارشناسان مجرب اداره کل حفاظت محیط زیست هستند که در سراسر استان اقدام به تدریس مباحث زیست محیطی برای گروه هدف می کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حضور کارشناسان محیط زیست و محیط بانان در مدارس سطح استان و همچنین در مدارس ویژه ناشنوایان و کودکان استثنایی به منظور آشنا سازی کودکان با مباحث زیست محیطی از دیگر برنامه های اجرایی توسط این اداره کل به مناسبت روز ملی هوای پاک است.
وی بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی اداره کل، نواختن زنگ هوای پاک در روز 29 دیماه در مدارس سراسر استان، برگزاری جشنواره 29 دیماه در برخی مدارس سیستان و بلوچستان، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع هوای پاک، راه اندازی و افتتاح سیستم پایش آنلاین هوای چابهار و تجلیل از محیط بانان نمونه در سطح استان با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور را از جمله برنامه های اجرا شده در طول روزهای گذشته به مناسبت روز هوای پاک عنوان کرد.
رئیس اداره آموزش حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز از برگزاری کارگاه های ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
ملیحه علی احمدی افزود: در این کارگاه ها کارشناسان دستگاه های اجرایی سیستان و بلوچستان اصول اولیه بهداشت و محیط زیست را آموزش دیدند.
9923 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.