به گزارش ایرنا امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته با قدردانی از تلاشها و خدمات مسئولان نظام اسلامی به مردم گفت: بهترین عمل نزد پروردگار متعال خدمت به مردم و نفع رسانی به هم نوعان است.
مولوی محمدعلی شهنوازی از خدمات دولتمردان و سپاه به مردم تجلیل کرد و اظهار داشت: حضور سپاه در کنار مردم و اجرای پروژه های محرومیت زدایی و خدمت به اقشار نیازمند از دارای اعتبار و جایگاه بالایی نزد پروردگار متعال برخوردار است.

** در قیامت اعمال خوب و بد انسان وزن می شود
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش نیز با اشاره به اینکه اعمال خوب و بد انسان ها در روز قیامت در ترازوی اعمال وزن می شود و پروردگار متعال در آن روز عدالت می کنند، گفت: خوشبخت کسی است که نامه اعمال او در دست راستش داده می شود و این فرد با خوشحالی و سرور فریاد می زند که از پروردگار کارنامه قبولی دریافت کرده است.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی از تلاشهای استاندار، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس، شوراها و شهردار خاش در خدمت به مردم تجلیل و بر اهمیت رفع کمبودها و نارسائی ها و مشکلات مردم تاکید کرد.

** امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: مروجان فساد و فحشا گرفتار عذاب الیم می شوند
امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: کسانی که بخواهند فساد و فحشا را در میان مردم رواج دهند گناهی بسیار بزرگ مرتکب شده اند و قرآن وعده «عذاب الیم»برای آنان داده است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: کسانی که عملا مروج فساد و فحشا می کنند مطمئن باشند در دنیا گرفتار انواع بیماری ها و در آخرت گرفتار آتش جهنم خواهند شد.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام که که خود مروج فساد و فحشا هستند اگر حکومت های اسلامی با فرد فاسد برخورد و یا حدود الهی را بر روی آن اجر می‌کنند می‌گویند حقوق بشر را نقض کرده اند این در حالی است که هر روز دستان خودشان به خون هزاران نفر آدم بیگناه آلوده است.
7314** 7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.