به گزارش ایرنا فرمانده ناحیه سپاه دلگان در این مراسم گفت: برگزاری این یادواره تجدید پیمان مجدد با آرمان های انقلاب، شهیدان و ترویج فرهنگ زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.
فداحسین سرگلزایی افزود: شهیدان با گذشتن از جان، مال و زندگی خود توانستند امنیت و آرامش را به کشور هدیه کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دلگان نیز در این مراسم گفت: شهدای روحانی هم مانند سایر شهیدان با حضور در همه جبهه های انقلاب از گذشته تاکنون به خوبی به وظایف اصلی خود از جمله مهیا کردن مسیر درست انقلاب عمل کرده اند.
حجت الاسلام حسن شیبک افزود: از اوایل اسلام تاکنون خون های زیادی در مسیر اسلام ریخته شده که همه این جانفشانی ها و از خود گذشتگی ها به خاطر ایستادگی حق در برابر باطل بوده است.
وی فرهنگ شهادت و شهادت محوری را یکی از بارزترین راههای مقابله با جریان های باطل دانست و گفت: ایستادگی در برابر جریان های غربی و شهید شدن در راه اسلام باعث ناکامی دشمنان شده است به طوری که با طراحی برنامه ها و ترفندهای زیاد می خواهند فرهنگ شهادت را از بین ببرند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دلگان بیان کرد: جنگ فعلی دشمنان بر علیه نظام و امت اسلامی جنگ تبلیغاتی و اقتصادی است به طوری که با پرداخت هزینه های هنگفت به شبکه های تبلیغاتی قصد تضعیف روحیه ملت ایران را دارند.
وی داشتن روحیه بسیجی و کار جهادی را تنها راه مقابله با همه نقشه های دشمنان عنوان کرد.
حجت الاسلام شیبک استفاده از توان و تولید داخلی را یکی از راههای مقابله با جنگ اقتصادی و نرم دشمنان برشمرد و افزود: تکیه برتوان داخلی و بومی باعث شده که دشمنان از این ظرفیت داخلی به وحشت بیفتند و تمام تلاششان براین است که این نقطه پیروزی را از مردم ایران بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد جنگ نظامی، فرهنگی، نرم و اقتصادی تمام توانش را به کار بسته تا بتوانند به اهداف بسیار ننگین خود که همان براندازی نظام است برسد.
به گزارش ایرنا روحانی شهید مرادبخش قنبری در مرداد 1371توسط اشرار در شهرستان ایرانشهر به فیض شهادت نائل آمد.
دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.