غلامرضا مجیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک هفت واحد تولید مرغ گوشتی در چابهار فعال است که در هر دوره پرورش امکان تولید و عرضه 190 هزار قطعه مرغ وجود دارد.
وی بیان کرد: امکان تامین 2 هزار و 300 تن گوشت مرغ در سال فراهم شده و ضریب خوداتکایی شهرستان چابهار به گوشت مرغ به حدود 40 درصد رسیده است.
فرماندار چابهار صدور مجوز و راه اندازی حداقل 10 تا 15 واحد پرورش مرغ گوشتی هر کدام با ظرفیت 20 هزار قطعه ای را خواستار شد و افزود: بخش خصوصی آماده سرمایه گذاری در این حوزه است.
وی بر تامین گوشت سفید چابهار تاکید کرد و گفت: نباید با هزینه های فراوان مرغ گوشی این شهرستان با جمعیت بیش از 300 هزار نفر از خارج استان تامین شود.
مجیدی اظهار داشت: ارتقاء ظرفیت تولید گوشت مرغ چابهار به منظور افزایش ضریب خوداتکایی این شهرستان باید مورد توجه مسئولان استانی باشد.
به گزارش ایرنا چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.