سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله در سایه امنیت پایدار شاهد برگزاری کیفی و همراه با آرامش عزاداری های ویژه محرم در خاش بوده ایم.
وی اظهار داشت: خاش مرکز ثقل طوایف، نماد و شاخص در تنوع زیستی و اتحاد اقوام فارس و بلوچ و شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان است.
فرمانده سپاه خاش ادامه داد: باعث افتخار است در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این ویژگی مهم تنوع زیستی، اتحاد و همبستگی که رمز جاودانگی انقلاب اسلامی بوده در سیستان و بلوچستان بویژه این شهرستان وجود دارد.
وی بیان کرد: نیروهای پر توان بسیجی از برادران بلوچ و اهل سنت در کنار سایر نیروهای امنیتی، انتظامی، ارتش و سپاه آماده پاسداری از مرزهای کشور هستند و شجاعانه در صحنه حاضرند و نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.
سرهنگ فضلی ادامه داد: امنیت در شهرستان خاش با همکاری و مشارکت مردم و تعامل نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و حمایت های دستگاه قضایی در شرایط مطلوبی قرار دارد.
فرمانده سپاه خاش گفت: سپاه به عنوان یک ارگان مردمی و خادم ملت، افتخار خدمتگذاری به مردم این شهرستان را دارد و در برهه های حساس و عملیات های خرابکارانه دشمنان توانسته با همدلی و یکپارچگی مردم بومی منطقه بسیاری از آسیبها و تهاجمات فرهنگی را خنثی کند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.