ماجرای اخراج اساتید دانشگاه آزاد همچنان از بحث برانگیز ترین اخبار روزهای اخیر است

 

به گزارش جماران، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در حاشیه چهارمین همایش مرجعیت علمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص شایعه استعفای دکتر فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این حرف کاملاً نادرست است، ما از وجود دکتر فرهاد رهبر به عنوان یک فرد باتجربه و عالم که سابقه بسیار ارزشمندی در مدیریت دانشگاه دارد، استفاده می‌کنیم.

وی افزود: یکی از موفق‌ترین دوره‌های ریاست دانشگاه تهران زمانی بود که دکتر فرهاد رهبر رئیس این دانشگاه بود. ایشان سابقه معاونت رئیس‌جمهور در سازمان برنامه و بودجه را دارد و استاد تمام دانشگاه است.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: ما از اینکه دکتر فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده دارند، خوشحالیم و همکاری تنگاتنگی بین بنده، دکتر رهبر، معاونان ایشان و مدیریت اجرایی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ولایتی با اشاره به حواشی موجود درباره دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این فضاسازی‌ها، القای شبهه از سوی کسانی است که منافع آنان در دانشگاه آزاد اسلامی به خطر افتاده است.

بعد از "زیباکلام" و "افتخار جهرمی" نوبت به "داوری‌اردکانی" رسید

داروری اردکانی یکی از برجسته ترین اساتید فلسفه نیز از دانشگاه آزاد اخراج شد /سازندگی

روزنامه سازندگی نوشت: او که طی نامه‌ای از بی نتیجه بودن تلاش۳۰ ساله برای ایجاد علوم انسانی اسلامی سخن گفته‌ بود از دانشگاه آزاد اخراج شد.

زیباکلام: به راحتی دروغ می گویند

صادق زیباکلام در صفحه توییتر خود نوشت: برخی مسولین برای توجیه اقداماتشانراحت دروغ گفته و تحریف می کنند.من ده سال است مانند صدها استاد دیگر عضو پاره وقت بودم و برخلاف آنچه رییس دانشگاه آزاد می گویند این کار خلاف قانون نمی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.