گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ناصری: نامه رئیسی فرار به جلو، فرافکنی و تطهیر صدا و سیما است

این که صدا و سیما قانون را رعایت کند، یک طرف فضای انتخاباتی نباشد و کاملاً در انتخابات بی طرف عمل کند چیز خیلی خوبی است و این از آرزوهای همیشگی و محال ما بوده است و همه از آن استقبال می کنند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که نامه سید ابراهیم رئیسی به رئیس صدا و سیما فرار به جلو، فرافکنی و تطهیر صدا و سیما است، گفت: رئیسی با توجه به سابقه سی و چند ساله قضایی خود، می خواهد رنگ و بوی حضور اجتماعی اش را تغییر و یک چهره جدید و فراجناحی از خودش بسازد.

عبدالله ناصری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص نامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به رئیس جمهوری و رئیس صدا و سیما گفت:  نکته اول این است که بعد از ثبت نام در انتخابات این دومین گام اقای رئیسی برای مطرح کردن خودش است.

وی ادامه داد: دومین نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که ایشان بهتر از هر کس دیگری می داند رئیس جمهور تا زمان کارزار تبلیغاتی رسمی و عمومی وقتی که در منصب رئیس جمهوری است تمام برنامه هایش از صدا و سیما  پوشش داده می شود و همیشه و در همه دوره ها همین گونه بوده است.

ناصری با تأکید بر این که در این یکی دو ماه اخیر با توجه به تبلیغات شدیدی که صدا و سیما علیه آقای روحانی و دستاورد های دولت روحانی انجام می دهد، اظهار کرد: این نامه به نوعی حمایت از این رویه صدا وسیما و فرار به جلو و یک نوع فرافکنی است.

وی ابراز داشت: به نظر من آقای رئیسی در این نامه خواسته است صدا و سیمایی که مردم، شبکه های اجتماعی و رسانه های دیگر قضاوت دیگری نسبت به آن دارند را تطهیر و آن را متهم به جانب داری از دولت کند در صورتی که برآیند کلی و عمومی از عملکرد صدا و سیما کاملا برعکس این ادعا است. بنابراین این نامه آقای رئیسی به رئیس صدا و سیما یک گام به جلو، فرافکنی و برای تطهیر صدا و سیما است.

وی در خصوص نامه به حسن روحانی گفت: من قبلاً هم گفته ام که آقای رئیسی خیلی بعید است که در انتخابات بماند ولی با حضور در انتخابات قصد مطرح کردن خودش را دارد و با توجه به سابقه سی و چند ساله قضایی و امنیتی اش می خواهد رنگ و بوی حضور اجتماعی اش را تغییر و یک چهره جدید  فراجناحی معتبر از خودش بسازد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: این که صدا و سیما قانون را رعایت کند، یک طرف فضای انتخاباتی نباشد و کاملاً در انتخابات  بی طرف عمل کند چیز خیلی خوبی است و این از آرزوهای همیشگی و محال ما بوده است و همه از آن استقبال می کنند.

 عبدالله ناصری افزود: آقای رئیسی در حالی چنین نامه ای به رئیس صدا و سیما نوشته است که  اتفاقاً صدا و سیما خیلی زود تر از این ها با تصاویری که به بهانه های مختلف از ایشان پخش می کند، تبلیغات را برای ایشان شروع کرده است با این که ایشان رئیس جمهور مستقر نیست. پخش تصاویر و فعالیت های آقای روحانی به دلیل رئیس جمهور بودن ایشان است و همیشه همین گونه بوده است. به عبارتی  نشان دادن رئیس جمهور هیچ وقت به حساب تبلیغات زودرس گذاشته نمی شده است در حالی که خود این نامه ها و مکاتبات به نحوی تبلیغات زودرس آقای رئیسی محسوب می شود.

وی در پایان تاکید کرد: همه می دانند که صدا و سیما گرایش بیشتری نسبت به آقای رئیسی دارد و این نامه ایشان بازی تبلیغاتی است و رسانه ها باید  روی دیگر سکّه را که در ابتدا عرض کردم را ببینند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.