زهرا بهروزآذر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زنگ روز اول مهر را با حضور در دبیرستان دخترانه باهنر، واقع در منطقه ۱۱ شهر تهران نواخت.

به گزارش جماران از روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، زهرا بهروزآذر صبح امروز یکشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ مدارس سراسر کشور، در جمع دانش‌آموزان دختر دبیرستان باهنر در منطقه 11 شهر تهران گفت: روزهایی را که در مدرسه با یکدیگر سپری می‌کنید، هیچ وقت تکرار نخواهد شد. قدر لحظه لحظه دوستی‌هایی را که می‌سازید بدانید و این مهم‌ترین سرمایه‌ای خواهد شد که از آن می‌توانید استفاده کنید. 

وی ادامه داد: امروز شما اینجا هستید تا هم علم و دانش بیاموزید و هم روابط دوستی تان را بسازید، مهارت کار تیمی و مهارت حل مسئله را یاد بگیرید و بیاموزید چطور به مسائل، از زوایای مختلف، بدون تعصب و بدون قضاوت نگاه کرده و بهترین راه حل‌ها را پیدا کنید. امروز اینجا هستید تا بتوانید با یکدیگر گفت‌وگو کنید و روی حل یک مسئله به وفاق برسید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه، ضمن نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی، مهر ماه را شروع یک امید جدید برای زندگی دانش‌آموزان و برای همه ایرانیان دانست و اظهار داشت: همه ما ایمان داریم که شما دختران، قرار است ایران عزیزمان را بسازید.

در این مراسم خانم نیزاری، رئیس مجمع زنان خیر مدرسه ساز، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را همراهی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.