خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور در پیامی از همدردی مراجع محترم و معزز تقلید، سران محترم قوای سه‌گانه و مسوولین نظام، یاران و شاگردان امام راحل و مردم شریف و سرافراز ایران و منطقه تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش جماران؛ متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَا نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ»

محضر مراجع محترم و معزز تقلید

سران محترم قوای سه‌گانه و مسوولین نظام

یاران و شاگردان امام راحل

مردم شریف و سرافراز ایران و منطقه 

سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

همزمان با سی و دومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (س) و مقارن با روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روح مطهر سید جلیل‌القدر علی اکبر محتشمی‌پور پس از گذران یک عمر مبارزه ، مجاهدت ، همراهی و شاگردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (س) در راه اعتلای تعالیم ناب اسلامی و دفاع از حقوق مظلومین ,به ملکوت اعلی پیوست. وی  در این راه همواره از آموزه‌های برگرفته از سیره عملی ائمه اطهار علیهم‌السلام  بهره گرفت و این اصول را هیچگاه فدای منافع و مصالح حقیر دنیوی نکرد. 

گرچه درگذشت ایشان ضایعه ودردی توصیف‌ناشدنی بر دل‌های ما گذاشت لکن آنچنان که در مطلع پیام آن مرحوم به مناسبت شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره به آیه فوق نمود،‌ ما نیز این وعده الهی را تسکینی حقیقی بر آلام و خاطر ازرده خود می‌دانیم. 

پیام‌های سرشار از لطف و معرفت شما در پی درگذشت این همسر و پدر مهربان و مجاهد خستگی‌ناپذیر تسکین مضاعفی بر دل‌های داغدارمان بود. 

شاکر رحمت الهی، نگاه ویژه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و همچنین قدردان همدلی و همراهی‌تان هستیم.   

خانواده مرحوم سیدعلی‌اکبر محتشمی پور

١۴٠٠/٠٣/٢۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.