به گزارش ایرنا، منصور غلامی دوشنبه در سفری یکروزه به استان سمنان، با افتتاح سه طرح بزرگ در دانشگاه سمنان ، برای افتتاح مرکز همایش های دانشگاه دامغان به این شهر سفر کرد.
رییس دانشگاه دامغان در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت : ساخت مرکز همایش های دانشگاه دامغان از سال 1388 آغاز شد و با 130 میلیارد ریال هزینه در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.
عبدالعلی بصیری اضافه کرد : این مرکز همایش ها با چهار هزار و 500 متر زیربنا و 6هزار متر مربع مساحت ، دارای یک سالن اصلی آمفی تئاتر 900 نفره ، سه سالن جانبی 130، 180 و 72 نفره است.
اکنون بیش از پنج هزار و 400 دانشجو در 65 رشته و گرایش در دانشگاه دولتی دامغان تحصیل می کنند، این دانشگاه دارای 162 عضو هیات علمی، هشت دانشکده ، 5٨ آزمایشگاه، 1٨ کارگاه ، یک خانه ریاضی و یک آزمایشگاه زبان است.
به گزارش ایرنا، در چهارمین روز از هفته دولت ، ساختمان دانشکده های ریاضی و مهندسی ، دانشکده ریاضی ، آمار و علوم رایانه ، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و گام نخست دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان هم با حضور غلامی افتتاح شد.
استان سمنان حدود 120 هزار دانشجو در بیش از 40 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد و نسبت دانشجو به کل جمعیت استان یک به 6 بوده و بالاترین رتبه کشور است.
همزمان با هفته دولت امسال در استان سمنان 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در حال بهره برداری است.
9856/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.