به گزارش ایرنا، سعید ناجی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی هفته دولت در سالن غدیر استانداری، افزود : دولت از مردم و در کنار آن هاست و جامعه باید این مساله را بیش از پیش لمس کند.
وی با اشاره به این که دستاوردهای دولت در این هفته به شیوه مطلوب اطلاع رسانی و برای مردم تبیین شود، بیان کرد : زمانی که جامعه به این باور برسد که دولت در کنار آن هاست، به طور مسلم شکاف بین دولت و ملت بوجود نخواهد آمد.
وی تصریح کرد : مسوولان با ارایه‌ درست اطلاعات و آمار در زمینه دستاوردهای دولت، امید و نشاط را در جامعه ایجاد می کنند.
ناجی هفته دولت را فرصتی مناسب برای تشریح دستاوردها و گفتمان مسوولان و مردم برشمرد و افزود : تعامل و هماهنگی مسوولان با رسانه ها می تواند در بیان خدمات رسانی به جامعه در دولت دوازدهم برای مردم مثمر ثمر باشد.
به گفته وی نقش رسانه ها در معرفی دستاوردهای دولت تدبیر و امید باید پررنگ تر و روند پیشرفت اقدامات توسط آنان به جد‌ دنبال شود.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر معرفی خدمات دولت تدبیر و امید به مردم در هفته دولت از سوی دستگاه های اجرایی، خاطرنشان کرد : نهادهای اجرایی با استفاده از شیوه‌های نو منعکس‌کننده دستاوردهای دولت دوازدهم در حوزه‌های مختلف باشند.
ناجی با بیان این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم، افزود : برنامه های هفته دولت مقدمه ای برای مناسبت دهه فجر و نشان دهنده اتحاد، قوام و همدلی باشد.
تجلیل و تکریم کارمندان و ایثارگران، ارایه دستاوردهای دولت با روش های متنوع، دیدار با خانواده شهیدان و برنامه‌ریزی برای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی برای تبیین عملکرد و خدمات دولت و تکریم ارباب رجوع و کارکنان از دیگر موضوعاتی بود که معاون امنیتی سیاسی و اجتماعی استاندار سمنان در این نشست بر آن تاکید و اجرای آن را خواستار شد.
در این نشست ، حمیدرضا خدایی راد معاون حوزه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و فرمانداران شهرستان های استان حضور داشتند و برنامه های دستگاه ها برای هفته دولت مورد بررسی قرار گرفت. 
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در انفجار دفتر نخست وزیری در سال 1360 به عنوان اسوه‌ های علم و تقوا و نمونه ای از دولتمردان مردمی جاودانه شدند و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای از دوم تا هشتم شهریور به نام دولت نامگذاری شد.
9891/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.