به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن بیکی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان در تالار اجتماعات مدیریت درمان تامین اجتماعی سمنان افزود : کشور در شرایط کنونی بیش از هر چیز نیازمند وحدت و همدلی است و مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر، شاهد پیشرفت امور مختلف است.
وی اظهارداشت : آمریکا از 15 کشور همسایه ایران در 13 کشور پایگاه نظامی دارد که همگی زیر برد موشک های کوتاه برد ایران قرار دارد.
وی به موقعیت راهبردی ایران به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد : همه کشورهای منطقه نیازمند همراهی و همکاری جمهوری اسلامی هستند.
وی با تاکید بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌ های کشور، تصریح کرد : ایران از 9.8 میلیون بشکه نفت تولیدی فقط 2.2 میلیون را صادر می کند و از سوی دیگر می توان از مخزن 400 ساله گاز برای تولید و صادرات برق استفاده کرد.
حسن بیکی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور ایران و آمریکا، گفت: امروز دکتر حسن روحانی با ترامپ مقایسه می شود، در حالی که روحانی دانشمندی جامع الشرایط است و مقایسه او با ترامپِ فرصت طلب مثل مقایسه خورشید با چراغ موشی است.
این نماینده مجلس اضافه کرد : مشاوران آمریکایی ترامپ می دانند با رفتارهای او آمریکا در جهان منزوی تر و پرچم ایران برافراشته تر می شود.
در نشست شورای اداری استان ، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری حضور داشت.
6103 /6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.