به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی روز جمعه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلای سمنان افزود: دشمن امروز نقشه جدیدی دارد حفظ نظام در این توطئه‌ها بیش از پیش به بصیرت و آگاهی و هوشیاری نیاز است.
وی اظهارداشت: دشمن به دنبال یاس و ناامیدی مردم نسبت به رهبری و نظام است و می خواهد نظام را در نگاه مردم ناکارآمد جلوه دهد.
شاهچراغی با بیان این که مردم در هر شرایطی حامی نظام و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران با داشتن روحیه شهادت طلبی از هیچ شرایط سختی هراس ندارند، دشمن بداند هیچ کاری نمی تواند بکند، نتوانسته و نخواهد توانست.
امام جمعه سمنان با اشاره به این که مردم سخن امام(ره) را فراموش نکردند که توصیه کرد حامی ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، بیان کرد: انقلاب اسلامی 40 ساله ایران با توکل به خدا و رهبری های امام خمینی(ره) و رهبری و انقلابی بودن مردم بر تمام مشکلات پیروز شده و فتنه و دفاع مقدس را پشت سر گذاشته است.
وی بر اعتماد مردم به نهادهای انقلابی تاکید و خاطرنشان کرد : نهادهایی مانند قوه قضائیه و کمیته امداد مورد اعتماد هستند، این نهاد با نام انقلاب و امام(ره) جلوه گرفته است، نهادهای انقلابی مورد اطمینان هستند، مردم به شایعات توجه نکنند و بدانند دشمن این نهادها را هدف قرار داده است.
شاهچراغی بر رسیدگی به مشکلات مردم تاکید و اضافه کرد: کشاورزان مشکلات زیادی دارند، خسارت فراوان دیدند، دولت به مشکلات آنان رسیدگی کند، مسوولان نگذارند داد و فریاد مردم بلند شود، قبل از بروز مشکلات به خواسته های مردم رسیدگی شود.
وی بیان داشت: در ماه مبارک رمضان دستاوردهای خوبی به مومنان رسید که باید در 11 ماه سال حفظ شود، مردم در ماه رمضان تقوا را تقویت کردند.
امام جمعه سمنان اظهارکرد: راه حفظ این دستاوردها، مراقبت از خودمان و رها نکردن راه ولایت و رهبری است.
نماز عید سعید فطر در 19 نقطه با حضور مردم مومن هشت شهرستان استان سمنان برگزار شد.
6103/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.