سرهنگ حسن خسروجردی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش ها از شنبه‌شب در بیشتر محورهای مواصلاتی استان سمنان بیشتر به صورت باران بوده و باعث لغزندگی جاده های شده است.
وی با تاکید بر اینکه بارندگی ها از شب گذشته باعث مسدود شدن هیچ کدام از راه های استان سمنان نشده است، خاطرنشان کرد: تنها در محور سمنان- فیروزکوه در شب گذشته بارش ها به صورت برف بود که هم اکنون به بارات تبدیل شده است.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اصول رانندگی در زمان بارندگی، گفت: جاده های استان در حال حاضر به علت بارندگی لغزنده است و ضروری است رانندگان، با رعایت کامل قوانین و مقررات، سرعت و فاصله طولی را رعایت و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان نیز گفت: شنبه‌شب هفت خودروی گرفتار در برف و کولاک با کمک امدادگران هلال احمر رهاسازی شدند که پنج خودرو در محور سمنان- فیروزکوه، یک خودرو در محور شهمیرزاد- چاشم و یک خودرو در محور فولادمحله- کیاسر بود.
علی یحیایی یادآور شد: در مجموع امدادگران هلال احمر استان سمنان از شب گذشته به 13 نفر از مسافران حادثه‌دیده خدمات امدادی ارایه کردند، و با توجه به بسته‌نشدن هیچ‌کدام از راه‌های استان، مسافران به سلامت به سفر خود ادامه دادند و نیاز به اسکان هموطنان نبود.
در استان سمنان بیش از پنج هزار کیلومتر آزاداره، بزرگراه، جاده اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد که بیش از 600 کیلومتر از مسیر اصلی تهران- مشهد و چند گردنه مهم کشور را شامل می شود.
بارش باران از عصر دیروز شنبه بیشتر نقاط استان سمنان را فراگرفته است.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.