به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین چاوشی عصر روز شنبه در آیین بهره برداری 50 طرح عمرانی و اقتصادی مهدیشهر در فرهنگسرای نیستان این شهرستان افزود : قبل از انقلاب نیروهای متخصص کم بود و جمهوری اسلامی خود را متعهد به تربیت نیروهای نخبه کرده است.
وی با بیان این که دست مدیرانی را خواهیم بوسید که مسیر توسعه استان را هموار می کنند، اظهارداشت: باید طوری رفتار کنیم که مردم از سراسر کشور رغبت داشته باشند تا برای سرمایه گذاری به سمنان بیایند.
وی با بیان این که امروز اگر بخواهیم حکومت جمهوری اسلامی را تا انقلاب مهدی(عج) ادامه بدهیم، وحدت و همدلی باید در کشور فراگیر شود، گفت : باید با مردم مدارا کرد و حقوق مردم را رعایت کرد.
وی خاطرنشان کرد : انقلاب ما بر اساس وحدت شکل گرفت و از زمانی که امام خمینی(ره) رهبری حکومت را بر عهده گرفت و مردم را علیه نظام ستم شاهی شوراند، انقلاب اسلامی به ثمر نشست.
استاندار سمنان تصریح کرد : یکی از مواردی که رییس جمهوری برای رونق اشتغال در استان سمنان تاکید کردند، صنعت گردشگری است.
به گفته وی استان سمنان دارای بیش از 700 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار تاریخی است که باید از این ظرفیت برای رونق کسب و کار بهره گرفت.
وی خاطرنشان کرد : فرزندان ما برای توسعه گردشگری باید زبان انگلیسی را فرا بگیرند و در مهمان نوازی و ادب، مردمان استان سمنان خاص هستند و باید برای اشتغال و رونق کسب و کار وحدت و همدلی داشت.
چاوشی تصریح کرد : باید از همه ظرفیت های استان به خصوص گردشگری و معدن برای اشتغال در سمنان بهره گرفت.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر امسال 461 طرح مختلف عمرانی و اقتصادی با بیش از سه هزار و 127 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری رسیده است.
شهرستان مهدی شهر بیش از 50 هزار تن جمعیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.