به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن بیگی روز جمعه در آیین افتتاح همزمان 60 طرح های عمرانی این شهرستان در سالن اجتماعات آموزشگاه فنی و حرفه ای فاطمه الزهرا(س) افزود : در شرایطی که دشمنان نظام برای خدشه دار کردن امنیت کشور به عنوان مهمترین دستاورد انقلاب برنامه ریزی می کنند، حضور مردم در برنامه های دهه فجر مُهر تاییدی بر این انقلاب است.
وی با اشاره به فتنه های اخیر دشمن علیه انقلاب اسلامی، اظهارداشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 دی آتش فتنه عوامل خارجی را خاموش کرد و مردم نشان دادند این انقلاب با پشتوانه مردمی همچنان پابرجاست.
حسن بیگی خاطرنشان کرد : حضور مردم در صحنه های مختلف مهمترین عامل استحکام پایه های انقلاب اسلامی است و دشمن همواره به دنبال از بین بردن این پشتوانه مردمی است.
وی اضافه کرد : انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای قرن بیستم است که در تاریخ کشور ما جایگاه خاصی دارد.
وی اضافه کرد : با سرنگونی رژیم شاهنشاهی پهلوی دوران استبداد، استثمار و وابستگی به بیگانگان از بین رفت و پس از قرن ها برای نخستین بار فضای آزادی در ایران درک شد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ، تصریح کرد : ملت ایران به جایگاه و نقش ولایت فقیه پایبند و مواضع رهبر معظم انقلاب و ارشادهای ایشان برای ملت ایران فصل الخطاب و مظهر همبستگی ملی است.
وی ادامه ادامه داد : با توجه به اینکه نسل جوان دوران انقلاب را درک نکرده اند دهه فجر فرصتی است که ماهیت، دستاوردها و فضای قبل از انقلاب برای آنان تبیین شود.
به گزارش ایرنا، در دهه فجر بیش از 461 طرح با صرف سه هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
شهرستان دامغان بیش از 90 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.