به گزارش ایرنا، سیدشهاب‌الدین چاوشی روز شنبه در نشست شورای تبیین سیاست‌های اقتصادی استان در سالن غدیر استانداری افزود : اکنون با توقعاتی که به پشتیبانی و تکیه این ظرفیت‌ها ایجاد شده باید برای اعتلای استان گام‌های موثری برداشت.
وی اظهارداشت : باید همه مدیران در افتخار خدمت‌رسانی به مردم سهیم باشند و افرادی که نمی‌توانند خدمت صادقانه داشته باشند جای خود را به سربازان تازه نفس بدهند.
چاوشی بیان کرد : نظام جمهوری اسلامی در عرصه کارآمدی با شرایط سختی مواجه است و باید با همت و درایت ، مشکلات موجود برطرف شود.
استاندار سمنان با اشاره به ضرورت استفاده از تجربیات مدیران کاردان برای حل مشکلات استان و توسعه پایدار، خاطرنشان کرد: افرادی که تعلق خاطر به نظام وانقلاب دارند باید برای حل مشکلات نسخه بپیچند.
وی ادامه داد : مدیریت مشارکتی در استان و عملکرد منظومه‌ای در تحقق اهداف و توسعه استان، تاثیرگذار است.
چاوشی با تاکید براین که اهداف تعیین شده‌ای که در راستای توسعه استان مدنظر قرار گرفت، قابل دسترس است، اضافه کرد: لازمه این کار افزایش تحرک مدیران است و همه افرادی که خواستار ادامه همکاری هستند باید این امر را مدنظر قرار دهند.
وی تصریح کرد : نباید از کاروان تحول بشری فاصله بگیریم و باید با تکیه بر ظرفیت و توان و همت و اراده ایجاد شده، استان را به شرایط مطلوب برسانیم.
در 9 ماه اول سال 96، نرخ بیکاری در استان سمنان 8٫9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات چهار هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان بیش از 700 هزار نفری سمنان یکهزار و 800 واحد تولیدی و صنعتی دارد.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.