به گزارش ایرنا ، عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در فرودگاه سمنان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش محمدرضا خباز استاندار پیشین استان سمنان افزود : از استاندار پیشین در عرصه های دیگر خدمات رسانی استفاده می شود.
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور صبح امروز در سفر یک روزه برای معرفی سیدشهاب الدین چاوشی استاندار جدید سمنان، وارد فرودگاه این شهر شد.
دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و در نشست در شورای اداری استان سمنان از دیگر برنامه های وزیر کشور در سمنان اعلام شد.
سیدشهاب الدین چاوشی ششم دی 96 با تصویب هیات وزیران به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی شد، وی، اهل شهرمیانه از استان آذربایجان شرقی و دانش‌آموخته دکتری از لستر انگلستان و استاد دانشگاه در رشته علوم سیاسی است، پیش از این مسوولیت معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران، فرمانداری کرج و چند شهرستان دیگر را در کارنامه دارد.
محمدرضا خباز از آبان 1394 استاندار سمنان بود و انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری به ارزش 71 هزار و 500 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف از دستاوردهای دوره استانداری وی بود.
استان سمنان 9.7 میلیون هکتار وسعت و بیش از 702 هزار نفر جمعیت دارد و زادگاه دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری دولت های یازدهم و دوازدهم است.
6103 خبرنگار: محدثه عباسی ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادهای استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.